Jump to content
  • Imps Blue
  • Blueberry
  • Slate
  • Sky
  • Watermelon
  • Strawberry
  • Orange
  • Banana
  • Imps Green
  • Emerald
  • Chocolate
  • Charcoal
Sign in to follow this  
Psi

[S] Jumbow Meow

Recommended Posts

Taking offers for the Jumbow Meow.

Already got offer of 52.5mk but willing to sell around 65mk.

 

IGN: Psi-Origin

 

Leave your post here on imsvillage because I am hardly online on dofus.

 

Thanks.

Jumbow Meow.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

That was expected, nice joke

Edited by Seyif

Share this post


Link to post
Share on other sites

did he buy petsmount from u? xddddd

Share this post


Link to post
Share on other sites

No I didn't, I guessed he was going to sell it for a higher price. Sold it to someone who would actually use it.

Anyway, I'm just leaving this here. :)))

Capture d’écran 2018-01-25 à 09.46.01.png

Edited by Seyif
  • Like 7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Better take a look at this ;)

I am using 1 and selling the second one.

You better not say something like that till you are not sure.

Screenshot_1.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

The one you bought for 42,420,420 kamas?

 

Inflation rate is higher than the Bitcoin one, damn. ;-)

 

PS: 65 000 000 - 42 420 420 = 22 579 580 kamas - You would make more profit out of Ivory dofuses.

Edited by Seyif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Let the guy do his business. He might get rich one day. I support this

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

I am rich already dont worry about that lol.

Thanks for the support though :D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

186m and holding merch spots with a 10m Thunder Hummer, hmm

  • Like 7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ankama will place all those pets/petmounts for ogrines soon. Give them some time :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Khai said:

Ankama will place all those pets/petmounts for ogrines soon. Give them some time :)

Really doubt that one rofl

4 hours ago, Rob said:

186m and holding merch spots with a 10m Thunder Hummer, hmm

He found an easy way to get rich :^) These hammers may actually be selling

Edited by EUPHORIA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol you guys have no other work to do? Even Rob? XD

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

I do make kamas everyday whats your guys problem lol?

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 hours ago, white cat 22 said:

What do you mean dude they're lowballing every offer to sell for a higher price all the time!!

You are just mad cuz you are poor peasant. 

P.S. i know they are lowballing hard, psi and kroly biggest degenerades on the server

Edited by Rayish

Share this post


Link to post
Share on other sites

People used to hate me as well for ruining economics but it's fun.
P.s. I was ruining it with lowering prices, not increasing o.O
O'well, not everyone can like you, right? :^)

Edited by Rob

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, Rayish said:

You are just mad cuz you are poor peasant. 

P.S. i know they are lowballing hard, psi and kroly biggest degenerades on the server

 

Sure keep hitting some 300kk percs which is split with 5 people whilst I have my 12 200s geared

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, white cat 22 said:

 

Sure keep hitting some 300kk percs which is split with 5 people whilst I have my 12 200s geared

Wow you must know the wae for making kamas :OO

Share this post


Link to post
Share on other sites

6890238a19f066b77cd019a1540447ce13036ca427bf1384555bfc847c51596a.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

can -1,0 pls stay away from imps kthx

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

B> Jumbow 40% off pm me in-game on degeneratewayofmakingkamasfook

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sold for 57mk.

Thanks for making a trading site ;).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.