• Sky
  • Blueberry
  • Slate
  • Blackcurrant
  • Watermelon
  • Strawberry
  • Orange
  • Banana
  • Apple
  • Emerald
  • Chocolate
  • Charcoal

Ultimate-Sensation

Members
  • Content count

    1702
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1426 Excellent

1 Follower

About Ultimate-Sensation

  • Rank
    Aut Viam Inveniam Aut Faciam
  • Birthday 11/15/95

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    United Arab Emirates/Qatar

Dofus Details

  • Dofus Server
    Rushu
  • Dofus Class
    Sacrier
  • Alignment
    Bontarian
  • Dofus IGNs
    Ultimate-Sensation

Wakfu Details

  • Wakfu Server
    Remington
  • Wakfu Class
    Iop
  • Nation
    Sufokia
  • Wakfu IGNs
    Ultimate-Wrath

Recent Profile Visitors

2330 profile views
  1. Oh rofl, I didn't even know I entered (I wrote the message incorrectly on purpose) let alone win haha. Anywho, this was a fun event, thanks for setting it up Rob <3
  2. I've been cheeky this year Santa!
  3. I can confirm downloading Dofus via the above link works ^ However, I ran into an issue where the game decided to log me into Shika and for some odd reason I couldn't switch servers. So like I'm pretty much stuck on Shika atm, every time I press on "change servers" it takes me back to the Shika character menu... ---'
  4. Reading this made me upset tbh because of how true it is. I don't know what happened to you Timeless, but you were honestly never like this before you came to Rushu. When you were in my guild on Shika for months upon months, not once did someone accuse you of ever scamming them or doing some sneaky ass shit. I also remember how much you used to be a fantastic person in Ancient Spirits, back when you used to play on Armageddon. Now I don't play anymore and my opinion's probably like meaningless to you, but it's just sad to see you've decided to go through this path. I feel like over the time you've spent on Rushu, you've slowly became less humble, more cocky and just generally felt 'more powerful' as a whole due to the competition that's around you. These qualities changed you as not only a DOFUS player but as a person and you became more greedy as a whole. Having known you for such a long time, this is definitely not like you, I have no idea what happened, but it's kinda sad either way and I honestly hope you do get your shit together some day and you do realize wtf you're doing. I'm just baffled by how someone so fucking fantastic can turn into a scammer like that over a certain time period due to a server change.
  5. Yup definitely move to Rushu. You'll find more Shikians on Rushu than you will on Shika lmao. Most of us moved because the server pretty much killed itself since people just server transferred out of it anyway. There's honestly nothing that's really 'bad' about Rushu, the markets are x200 times better than Shika's, the people over there are pretty nice for the most part as well and you always have people around to do things with. It's just so much better in every sense of the word tbh.
  6. Gonna cry if this is what my current sacrier is going to turn into js.
  7. Sounds gimmicky as fuck and it still feels like the main issues that were present on a Sacrier were not actually dealt with. I might be wrong though, I'll definitely need to test out the class during the beta period.
  8. I'll be 100% honest with you, if you're planning to play DOFUS with one account then you'll definitely not enjoy the game as much as before. Times have changed sadly, and as much as I'd like to say you can really 'progress in the game' with only one account, that would probably be the biggest lie of the century lel. Probably the biggest demotivating factor as of right now is the fact that when I transferred to Rushu, I only took my Sacrier with me and left all of my other characters behind on Shika (which was a very very big mistake). You honestly, can't do much on your own and as much as I'd like to say "oh people are always there to help you with whatever you need dungeon wise etc...", that's not really the case since many people are just doing their own sort of things with their own little teams (moreover, I just don't like bothering people with my own agenda tbf'ed). It's just that the game is very tailored towards multi-accounters now, like to the point where you genuinely can't even make kamas properly, p2p yourself every week and progress through the game at the same time, without actually grinding for hours upon hours every single day. So yeah, I haven't really played much recently because I've felt like as a solo accounter, the game's turned more into a chore than an enjoyable game that I can sit down and play at my own leisure. I've had a lot of trouble trying to get new gear (I'm still stuck with tf and fuji items tbf'ed) because I p2p myself every week with kamas (which is like 800kk-900kk ish as of right now) and can't really save up kamas to buy the newer end game items that are around atm. Consequently, I'm in this position right now where I'm just STUCK in the game. I'm not moving forward and honestly do not have the ability to do anything else in the game other than p2p myself every single week (due to time constraints because I don't play much to begin with and just being a general solo accounting scrublord v2.0). So yeah, if you ever do decide to come back then definitely try to multi-account, because you'll struggle a lot as a solo accounter, trust me. If you're going to solo account then you should consider possibly p2ping yourself with a credit card so that you can save up kamas and start using the kamas on gear. Rushu's really cool, people over there have been very welcoming. I've only been here for approximately like 10 months now, but everyone on there's been really kind, you also get a daily dosage of drama to laugh at, every now and then of course. ;) I can't really say much about Rosal since I've never played on there, but if you want a populated server to play on, with a fuckload of people, then Rushu's the way to go. Good luck with whatever you choose~
  9. I definitely miss the overall neatness I had going on about a year ago... lmao Also, jesus christ, my icons were bulky a f back then ;-; @Kiba if you check the 8th column and the 2nd row, you'll see a "Geology" file, which means that Saif knows his rocks and ores very well (heuhueheuhu). Go away @Sommanker :( #CopperOresShouldStillBeGreen
  10. There are bubbles present inside some of the water tanks that are around the game, which means air is present, and therefore, oxygen is most likely present. Copper ores should be green a f, cause oxygen does indeed exist in the world of 12.
  11. Sorry for the double post, but what idk about you but I breathe in my daily dose of oxygen and exhale my carbon dioxide :^)
  12. Copper has an orange colour, however Copper Ore (the one that is actually gathered up from the mines) is green. Saif got a C- in chemistry and therefore clearly knows his shit Rob :^). " Copper miners were confused about nickel and copper because they both occurred in ores with a green tint." Source: http://www.chemistryexplained.com/elements/L-P/Nickel.html#ixzz4NtIvgRML
  13. k, so even though I don't play anymore, the fact that copper ore is orange a f, triggers me a lot and doesn't make me sleep any better at night. I've been thinking about it hard, every single night and the orange a f colour in game, really has had a negative overall impact on my life. So............... Ankama p l s #MakeDofusGreatAgain #CopperOresShouldBeGreen
  14. كم لازم ادفاع لال كريمسين دوفاس؟ حئو كتير, نزل ال سعر انا ضايع مش انا, والا بدك نطلع مع بعض؟ انا فاهم, انا حتا نظفت شعري امبارح Rofl, that took me forever to write. Finding those letters on my keyboard was a real pain in the ass lmao. PS: I don't suggest you google translate this because I basically typed all of this in Jordanian-Arabic (not the formal Arabic which is seen in the news, used in politics etc). Most Arabs tend to follow their own traditional Arabic language when talking to people (So for example, an Egyptian would talk in Egyptian-Arabic to other people), it's just so much easier than the formal Arabic.
  15. Arabic and English in here boooooooiz. I also learnt a bit of french on the side because of DOFUS and school.